Palun oota hetk
Kehtib alates: 28.10.2025
Teenuse osutaja (vastutav töötleja): OÜ Lõuna Autoilu (registrikood 12295584, aadress Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Lääneringtee 39, 50501, e-post lounaautoilu@gmail.com, tel +372 53717831)
2.1. Autoilus teostavad kõik pesu- ja puhastustööd üksnes Autoilu töötajad. Klient ei teosta pesutöid ise ega sisene pesuruumi tööde ajal.
2.2. Töö sisu, maksumus ja eeldatav kestus lepitakse kokku broneerimisel või töö vastuvõtmisel.
3.1. Broneerimine toimub kodulehel, telefoni või e-posti teel. Broneeringu kinnitab Autoilu.
3.2. Klient toob sõiduki kokkulepitud ajaks Autoilu juurde ning annab võtmed töötajale.
3.3. Enne töö alustamist fikseerib Autoilu vajadusel sõiduki nähtava seisukorra (sh fotod), et ennetada vaidlusi varasemate kahjustuste osas.
3.4. Hilinemisest teatab klient esimesel võimalusel. Üle 15 min hilinemisel võib Autoilu aja vabastada; kui tööd ei ole võimalik ümber tõsta, loetakse see mitteilmumiseks (vt p 10).
4.1. Klient kinnitab, et tal on õigus sõiduk teenindusse tuua ja teenust tellida.
4.2. Klient eemaldab enne üleandmist: väärtuslikud esemed, lahtised esemed salongis/pakiruumis, mitte-standardse lisavarustuse, mis võib pesu käigus kahjustuda (nt lahtine pagiraam, antenn, ajutised spoilerid, katuseboks jne). Kui eemaldamine ei ole võimalik, teavitab klient töötajat.
4.3. Klient teavitab eripäradest (õrn keraamika/kile, roostekolded, värvkatte defektid, leke, elektrilised/andurite rikked, lekkivad aknad/uksed jms).
4.4. Kui sõiduk on tugevalt määrdunud (pigi, sool, vaik, lemmikloomakarvad, ehitus- või talvejää), võib töömaht ja hind erineda esialgsest.
5.1. Autoilu valib professionaalsed töövahendid ja -ainetüübid, järgides tootjate juhiseid.
5.2. Vajadusel võib Autoilu keelduda töö teostamisest, kui sõiduk ei vasta ohutusnõuetele (läbiroostetanud detailid, lekked, lõhenenud klaasid, lahtised detailid jms) või kui teenus ohustaks sõidukit või töötajaid.
5.3. Töö loetakse üleantuks, kui klient on sõiduki kätte saanud ja puudused/pretensioonid akti või arve märgetena fikseeritud (vt p 11).
6.1. Autoilu vastutab kahju eest, mis on tekkiv otseselt Autoilu süül töö teostamisel.
6.2. Autoilu ei vastuta:
6.3. Kui Autoilu töötaja peab sõiduki liigutamiseks sõitma lühidalt (tööalas, sisse-välja manööverdamine), teeb ta seda ettevaatlikult ja vastutab liiklusnõuete täitmise eest.
6.4. Kahjujuhtumi korral: kohene fikseerimine, ühine ülevaatus, fotod ja akt; vajadusel teavitatakse kindlustust.
7.1. Hinnakiri on avaldatud Autoilu kodulehel ja kohapeal. Hind võib muutuda vastavalt sõiduki tegelikule seisule ja töömahule (nt pigi-, vaik-, putuka-, soolasette eemaldus, lemmikloomakarvad, raskesti ligipääsetavad kohad).
7.2. Tasumine toimub töö valmimisel kohapeal pangakaardi või muul kokkulepitud viisil. Juriidilistele isikutele on võimalik arve alusel tasumine kokkuleppel.
7.3. Kampaania- või soodustused ei liitu, kui pole teisiti märgitud.
8.1. Autoilu töötleb kliendi kontakt- ja sõidukiandmeid teenuse osutamiseks ning arveldamiseks vastavalt Privaatsuspoliitikale.
8.2. Turvalisuse tagamiseks võib territooriumil olla videovalve.
8.3. Enne-tulemus fotod tehakse vaid töö fikseerimiseks ja vaidluste ennetamiseks; neid säilitatakse minimaalselt vajaliku aja.
9.1. Töö tähtaeg lepitakse kokku enne töö algust. Tähtaeg võib pikeneda ootamatute asjaolude või lisatööde ilmnemisel (nt tugev pigitus, keerukad plekid).
10.1. Broneeringut saab tasuta muuta või tühistada kuni 24 h enne teenuse aega, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
10.2. Vahetul tühistamisel või mitteilmumisel on Autoilul õigus küsida tühistustasu 50- 100% planeeritud töö hinnast.
11.1. Klient kohustub töö üle vaatama kohapeal. Ilmsed puudused fikseeritakse koheselt üleandmisel (arvel või aktis).
11.2. Varjatud puudustest palume kirjalikult teatada 48 h jooksul töö kättesaamisest.
11.3. Põhjendatud puuduse korral teeb Autoilu mõistliku aja jooksul tasuta paranduse või hüvitab põhjendatud kulu proportsionaalselt.
11.4. Vaide lahendamisel lähtutakse mõistlikkuse ja tõendatuse põhimõttest. Tarbijal on õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti või kohtu poole.
12.1. Erimaterjalid (alcantara, naturaalsed nahad, lakitud must plast, piano black, erikiled/keraamika) nõuavad õrnu meetodeid; tulemuse tase sõltub varasemast hooldusest.
12.2. Ekstreemne määrdumus (nt ehituspraht, tõrv, värv, vaigud, betoonitolm, hallitus, suitsukahjustus) ei pruugi täielikult eemalduda.
12.3. Lemmikloomakarvade ja karvadega sügavalt läbi imbunud tekstiilpindade puhastamine on ajamahukas; lisatasu lepitakse eraldi kokku.
12.4. Talveperioodil võivad tihendid ja lukud pärast pesu külmuda – soovitame tihendite silikoonhooldust.
12.5. Mootorrattad, kaubikud, erikõrgusega või erimõõdus sõidukid – teenus ja hind kokkuleppel.
13.1. Autoilu järgib pesukemikaalide kasutamisel tootja juhiseid ja hoolitseb heitvee nõuetekohase käitlemise eest vastavalt kehtivatele nõuetele.
13.2. Kliendil palume järgida Autoilu territooriumil esitatud ohutusjuhiseid (liiklus, parkimine, jalakäijate ala).
14.1. Pool ei vastuta kohustuste rikkumise eest, kui see on tingitud vääramatust jõust (force majeure), sh elektrikatkestused, torurikked, masinate rike, ilmastikuolud, kolmandate isikute teod vms. Sellisel juhul lepitakse kokku uus teostusaeg või tagastatakse tasu teostamata töö eest.
15.1. Autoilul on õigus tingimusi ajutiselt täiendada või muuta. Kehtiv versioon on avaldatud autoilu.ee lehel; broneeringute puhul kohaldub broneeringu hetkel kehtinud versioon, kui seadus ei sätesta teisiti.
“Hetkel olulisi teateid pole. Tule pese auto puhtaks!”